2009. január 21., szerda

top tv-és szerelmek

éppen békésen tornádóztam amikor...
már megint nosztalgikus hangulatban voltam, szal letöltöttem egy csomó kacsameséket, hupikék törpikéket és hódító hódokat. erről eszembe jutott, hogy csinálhatnék egy listát a tv-és szerelmeimről, de szigorúan kiskoromból! a sorrend nem is olyan lényeges, mindegyiket imádtam, nem tudnék választani...
1. csip és délből a csip ( ő volt a menő bőrkabátos)
2. karate kölyökből a karate kölyök
3. Bír-lak c. sorozatból a gyerekek nagybátyja
4. hobi a baywatch-ból (mícs fia)
5. balu kapitányból a gördeszkás kisgyerek
6. maga boby ewing
7. lorenzo lamas a falcon crestből
8. amire szerintem senki nem fog emlékezni: a kisfiú a végtelen történet c. naccerű filmből

most kb. ennyi jut eszembe, de majd még kiegészítem :-)

1 megjegyzés:

  1. én emlékszem a végtelen történetből a gyerekre. nem rossz, csak hosszú haja volt. csip és dale-ből nekem a dale. menő volt a hawaii ingje:D

    VálaszTörlés