2009. március 1., vasárnap

tudod mi az elnézés

éppen békésen tornádóztam itthon, amikor....
amikor évikétől hallom, hogy oltári buli volt szombaton hábékámék háza táján, vagyis rizsa újra régi volt!!! és én nem voltam ott, és nem volt ott egy spiontársam se, aki megörökítette volna video formájában az eseményeket :-(
ma voltam teszkóban ahol szomorúan értesültem az árak színvonaláról, egy kurva smack csípős gyorslevi 220 ft...ez a mai nap legnagyobb történése, meg egész nap fecot várom (többek közt azért, hogy szállítsa a sztorikat nkáról, mi volt, hogy volt a hétvégén, meg persze jó lenne, ha lenne vkit ugratni az új románcával- azért szép vagy szeretlek ám FECÓ)aki az esti busszal jön, de előtte benéz, hbhoz, szal lehet magányosan töltöm az egész napot.
tegnap voltam randizni 4ujjal, aki nagyon rossz filmeket nézetet meg velem, de azért jól sikerült az este. természetesen részegen vagyis inkább csiccsentve érkeztem a randira, de ő ezt nem nagyon vette észre. erről most ennyit.
itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy minden kedves barátomat alkoholizálni és táncizni invitáljak a ráday koleszba, ahol szerdán ingyenes táncos bulcsi lesz.
na most lépek is drágáim, és hamarosan jelentkezem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése